شیوه ارزشیابی مجازی دروس تربیت بدنی 1 و 2 دانشگاه صنعتی کرمانشاه اعلام شد

به گزارش مجله حیات، اداره تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه ای شیوه ارزشیابی مجازی دروس تربیت بدنی 1 و 2 را خاطرنشان کرد.

شیوه ارزشیابی مجازی دروس تربیت بدنی 1 و 2 دانشگاه صنعتی کرمانشاه اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، اداره تربیت بدنی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در اطلاعیه ای شیوه ارزشیابی مجازی دروس تربیت بدنی 1 و 2 این دانشگاه ویژه دانشجویان پسر را اظهار داشت.

بر این اساس، دروس تربیت بدنی 1 و 2 دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی کرمانشاه به دلیل شرایط موجود از نظر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می گردد.

طبق این اطلاعیه، ارزشیابی واحد تربیت بدنی در انتها هر ترم با توجه به بازه زمانی تعیین صورت می گیرد، اما سال جاری با توجه به شرایط کنونی، ارزشیابی در بازه تعیین 10 تا 15 شهریورماه به صورت مجازی و در دو بخش تئوری و عملی صورت خواهد گرفت.

در بخش تئوری، اساتید تربیت بدنی موظف هستند با استفاده از جزوه های آموزشی تهیه شده با هماهنگی مدیر گروه با طرح درس مدون در رابطه با مفاهیم آمادگی جسمانی و عناصر آن و همچنین تمرین ها و نحوه ورزش های قابل اجرا در منزل را به دانشجویان ارائه دهند. این آزمون در خصوص مقرر و برنامه ریزی شده توسط آموزش دانشگاه به صورت مجازی به عمل می آید و عدم شرکت در آزمون به منزله عدم کسب نمره درس تربیت بدنی است.

در بخش عملی هم با توجه به شرایط عدم برگزاری کلاس حضوری درس تربیت بدنی، ارزشیابی واحد تربیت بدنی به صورت آزمون یکسان در قالب ورزش در خانه و در حیطه آمادگی جسمانی با سنجش چهار فاکتور قدرت و استقامت عضلانی، انعطاف پذیری و ترکیب بدنی به عمل می آید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 360

به "شیوه ارزشیابی مجازی دروس تربیت بدنی 1 و 2 دانشگاه صنعتی کرمانشاه اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه ارزشیابی مجازی دروس تربیت بدنی 1 و 2 دانشگاه صنعتی کرمانشاه اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید