ضرورت پیشرو بودن پست بانک در استفاده از ابزارهای الکترونیکی

به گزارش مجله حیات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهان توجه و تمرکز هرچه بیشتر پست بانک ایران به عنوان گسترده ترین بانک کشور در استفاده از ابزارهای الکترونیکی و پیشرو بودن در این زمینه شد.

ضرورت پیشرو بودن پست بانک در استفاده از ابزارهای الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، محمدجواد آذری جهرمی، به مناسب 25مین سال فعالیت پست بانک ایران پیغامی صادر کرد.

متن کامل این پیغام به این توضیح است:

شروع 25مین سال فعالیت پست بانک ایران را به تمامی کارکنان، کارگزاران، پیشکسوتان و ذینفعان این مجموعه تبریک عرض می نمایم. قطعاً نظام اقتصادی، پولی و بانکی به عنوان یکی از ارکان اثرگذار بر فرایند توسعه کشور به صورت عام و بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت خاص، می تواند بسترساز، تسهیل کننده و تسریع کننده تحقق تحول دیجیتال در کشور و حرکت به سمت ایران هوشمند باشد.

پست بانک ایران طی سالیان اخیر به عنوان گسترده ترین بانک کشور، نقش مناسبی را در بسط عدالت اجتماعی ازطریق توسعه خدمات در دسترس بانکی در نقاط کم برخوردار روستایی و مناطق محروم ایفا کرده و امیدواریم که این فرایند خدمت رسانی با اهتمام ویژه تداوم یافته و از این شبکه، حداکثر بهره برداری جهت ارائه خدمات نوین در مناطق دورافتاده و تا حد ممکن به صورت غیرحضوری انجام پذیرد. توجه و تمرکز هرچه بیشتر در استفاده از ابزارهای الکترونیکی و پیشرو بودن در این زمینه حتی در کل شبکه بانکی کشور، امری مطلوب و مورد تأکید است. آنچه که در فرایند گسترش اقتصاد دیجیتال در کشور و حمایت از رشد کسب و کارهای این بخش حایز اهمیت است، لزوم تمرکز و توجه هرچه بیشتر به ایفای نقش بانک تخصصی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به وسیله ایجاد و بسط ابزارهای پولی و بانکی متناسب با اقتضائات و انتظارات این حوزه است.

قطعاً ایفای نقش پررنگ و مؤثر در نظام اقتصادی حمایت کننده از فرآیند نوآوری در کشور، به ویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می تواند صندلی ویژه ای را برای پست بانک در بین فعالین این بخش رقم زده و برگ زرین دیگری بریا عملکرد این مجموعه در پی داشته باشد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 566

به "ضرورت پیشرو بودن پست بانک در استفاده از ابزارهای الکترونیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت پیشرو بودن پست بانک در استفاده از ابزارهای الکترونیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید