عمده غیاثی: به خاطر فاصله کم بین بازی ها نمی توانیم برنامه ریزی کنیم، به اتحاد و خودباوری رسیده ایم

به گزارش مجله حیات، سرمربی تیم والیبال شهداب گفت: فاصله کم بین بازی ها و فشردگی مسابقات، قدرت برنامه ریزی را از ما گرفته است.

عمده غیاثی: به خاطر فاصله کم بین بازی ها نمی توانیم برنامه ریزی کنیم، به اتحاد و خودباوری رسیده ایم

محمد عمده غیاثی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تعطیلات دو هفته ای لیگ برتر والیبال گفت: این وقفه دو هفته ای برای ما بد نشد، چون در انتها هفته یازدهم، تعدادی مصدوم و سرماخورده داشتیم که در این فرصت، مسائل این چنینی مرتفع شد و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد: ما با شرایط مطلوب وارد لیگ برتر شدیم، ولی بازیکنان ملی پوش ما، دیر به تیم ملحق شدند. در مجموع 15 روز مانده به لیگ، توانستیم با ترکیب کامل تمرین کنیم. شرایط ما خوب بود، ولی لیگ را خوب آغاز نکردیم. خوشبختانه در حال حاضر به اتحاد و خودباوری رسیده ایم، ولی با شرایط ایده آل فاصله داریم.

عمده غیاثی خاطر نشان کرد: فاصله کم بین بازی ها و فشردگی مسابقات، قدرت برنامه ریزی را از ما گرفته است. اتفاقات هم در مشخص جایگاه ها تیم ها در لیگ برتر، نقش داشته است. فاصله تیم ها در جدول با هم خیلی کم است و چند امتیاز، کمتر یا بیشتر، می تواند تیم ها را چند پله بالا یا پایین ببرد.

وی در خصوص کناره گیری از سرمربیگری تیم شهداب توضیح داد: بعد از بازی با تیم سیرجان به این نتیجه رسیدم که در مقطع فعلی نمی توانم به تیم یاری کنم. با مسئولان باشگاه هم در این مورد صحبت کردم، ولی آنها از کادر فنی حمایت کردند. سپس با بازیکنان، جلساتی را برگزار کردیم که باعث تقویت همبستگی و روحیه تیمی ما شد. من به بازیکنان تأکید کردم که برای کسب نتیجه مطلوب باید خیلی زحمت بکشند.

تیم شهداب یزد در هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال، روز یکشنبه 28 آذر 1400 به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1103

به "عمده غیاثی: به خاطر فاصله کم بین بازی ها نمی توانیم برنامه ریزی کنیم، به اتحاد و خودباوری رسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمده غیاثی: به خاطر فاصله کم بین بازی ها نمی توانیم برنامه ریزی کنیم، به اتحاد و خودباوری رسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید