محور کاشمر به سه راهی شادمهر باز هم قربانی گرفت

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/خراسان رضوی شامگاه امشب بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک کامیون در محور کاشمر به سه راهی شادمهر که به جاده مرگ معروفیت یافته، یک نفر از چهار سرنشین خودروی پراید جان خود را از دست داد.

محور کاشمر به سه راهی شادمهر باز هم قربانی گرفت

در همین خصوص فرمانده پلیس راه کاشمر در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این حادثه ساعت 19.30 امشب در کیلومتر 30 و در ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان مه ولات رخ داد، اضافه نمود: در این حادثه خودروی پراید که همه از یک خانواده بودند و از سمت شادمهر به کاشمر در حرکت بود، با یک کامیون که از کاشمر به شادمهر در حرکت بود، شاخ به شاخ برخورد می نماید.

سرگرد مهدی افتاده بیان کرد: متاسفانه بر اساس شواهد یک نفر از چهار سرنشین خودروی پراید پس از انتقال به بیمارستان کاشمر فوت نموده است.

در همین خصوص روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان کاشمر هم به خبرنگاران گفت: در این حادثه دلخراش سه نفر از سرنشینان خودروی پراید با 2 آمبولانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) منتقل شدند.

امیر افشار اضافه نمود: طی تماس با پایگاه اورژانس 115 کاشمر و اعلام ماموریت مبنی برخورد شدید 2 خوردو در ابتدای جاده ازغند، در راستا کاشمر به شادمهر، بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس 115 جاده ای شهید مدرس(ره) کاشمر به محل اعزام شد.

وی توضیح داد: متاسفانه راننده خودروی پراید که 34 سال سن داشت به دلیل شدت جراحات در اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) جان باخت. یکی دیگر از سرنشینان پراید که فرزند پسر این خانواده بود هم به اتاق عمل منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است که متاسفانه حال وی وخیم گزارش شده است.

افشار یادآور شد: دیگر سرنشین مصدوم این تصادف هم در بخش تحت نظر اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر بستری است.

کارشناس تصادفات پلیس راه شادمهر پس از آنالیز صحنه دلیل وقوع این حادثه دلخراش رانندگی را انحراف به چپ کامیون بیان کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1018

به "محور کاشمر به سه راهی شادمهر باز هم قربانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور کاشمر به سه راهی شادمهر باز هم قربانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید