معصومی: در پست خودم بازی کنم بیشتر گل می زنم، می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم

به گزارش مجله حیات، هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی معتقد است شاگردان علی اصغر کلانتری می توانند در هفته چهارم لیگ برتر استقلال را متوقف نمایند.

معصومی: در پست خودم بازی کنم بیشتر گل می زنم، می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم

محمدعرفان معصومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر صنعت نفت در آبادان گفت: ما بازی سختی داشتیم، ولی خوشبختانه سه امتیازی مهم گرفتیم. در طول بازی مدیریت خوبی در زمین داشتیم و از طرفی چند موقعیت صنعت نفت هم تبدیل به گل نشدند. در کل ما باهوش بازی کردیم و مستحق گرفتن سه امتیاز بودیم.

وی با اشاره به گل زیبایی که در این بازی به ثمر رساند، توضیح داد: من با تشخیص کادر فنی بازی را در پست دفاع میانی آغاز کردم، ولی در نیمه دوم یک خط جلوتر رفتم و در پست تخصصی خودم بازی کردم. گلی که زدم نتیجه زحمات بچه ها بود و دوست دارم در بازی های آینده هم گل بزنم. فکر می کنم اگر در پست خودم بازی کنم بیشتر گل خواهم زد، ولی نظر کادر فنی از هر چیزی مهمتر است.

هافبک تیم فوتبال فجر سپاسی در خصوص بازی تیمش برابر استقلال هم خاطر نشان کرد: آنها با سه برد پیاپی شرایط خوبی دارند و خریدهای خوبی هم انجام داده اند. ما بازی سختی در پیش داریم، اما به هیچ عنوان تیم دست و پا بسته ای نیستیم و می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم.

معصومی در پایان راجع به کیفیت نامناسب زمین چمن استادیوم حافظیه شیراز گفت: متأسفانه شرایط زمین خوب نیست و امیدوارم مسئولان هر چه سریع تر فکری نمایند تا حداقل زمین چمن استادیوم پارس درست گردد و بتوانیم آنجا به میدان برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1058

به "معصومی: در پست خودم بازی کنم بیشتر گل می زنم، می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معصومی: در پست خودم بازی کنم بیشتر گل می زنم، می توانیم از استقلال امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید