همایون فر: نبود تماشاگر به اسپانسرهای والیبال ضربه می زند

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/خراسان رضوی بازیکن مشهدی تیم شهداب یزد در مورد ممنوعیت حضور تماشاگران در مسابقات والیبال خطرنشان کرد: نبود تماشاگر به اسپانسرهایی که برای حمایت از والیبال پای کار آمده اند، صدمه می زند.

همایون فر: نبود تماشاگر به اسپانسرهای والیبال ضربه می زند

شهروز همایون فر در گفت وگو با خبرنگاران در مورد شرایط شهداب یزد در لیگ برتر والیبال اظهار کرد: تعداد تیم های خوب لیگ برتر والیبال در این فصل بیشتر از فصل گذشته است. 6 تیم مدعی قهرمانی داریم و 2 تیم هم خیلی خوب ظاهر شده اند و سطح لیگ سال جاری را بالاتر برده اند. لیگ سختی است و به دلیل وقفه ای که در بازی ها به وجود آمده، بازی ها فشرده تر شده است.

وی اضافه نمود: شهداب سال جاری برای جایگاه اول تا سوم بسته شده است. البته تا کنون به دلیل بعضی مصدومیت ها و فشردگی مسابقات نتایج خوبی نگرفته ایم. وقفه اخیر لیگ برتر شرایط تیم ما را بهتر خواهد نمود. ملی پوشان تیم جوانان کمی دیر اضافه شدند. خودم هم اوایل فصل با تیم فولاد سیرجان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشتم و دیر به تیم اضافه شدم؛ به همین دلیل شهداب به دلیل ناهماهنگی بازیکنان شروع خوبی در لیگ برتر نداشت. در این مدت به خوبی ریکاوری نموده و هماهنگ تر شده ایم. این وقفه 20 روزه باعث شد به اوج آمادگی برسیم.

بازیکن مشهدی تیم شهداب یزد بیان کرد: باشگاه شهداب در پی شناخته شدن است و فقط به وسیله فضای مجازی و تلویزیون می تواند دیده گردد. امیدوارم شرایط شیوع کرونا بهبود پیدا کند و ورود تماشاگران به سالن های والیبال آزاد گردد اما بعید می دانم حضور تماشاگران در این فصل از رقابت ها بلامانع اعلام گردد.

همایون فر در مورد شرایط والیبال مشهد یادآور شد: والیبال مشهد با نبوغ بعضی افراد به نابودی کشیده شد. از همان ابتدا چیزی بهتر از این هم پیش بینی نمی کردیم. امروز پیش بینی ما در همان سال های 97 و 98 به حقیقت تبدیل و والیبال مشهد کاملا فراموش شده است.

وی گفت: حتی پس از آن اتفاقات چند اسپانسر پای کار آمدند اما باز هم بعضی افراد مانع رخ دادن اتفاقات خوب شدند. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی در مشهد در اختیار داریم اما تا وقتی همدلی وجود نداشته باشد، والیبال مشهد سر پا نمی گردد.

همایون فر ادامه داد: اتحاد و همدلی میان بزرگان والیبال مشهد وجود ندارد. مشهد بازیکنان خوبی در تیم ملی جوانان و نوجوانان دارد. بازیکنان باتجربه ای مثل امین علوی، مجتبی یوسفی و رشید یوسفی مشهدی هستند. پیش از این ها هم امثال امیر حسینی و فرهاد ظریف در تیم ملی سال ها درخشیدند. مشهد با بازیکنان بومی خود می تواند یک تیم خوب در لیگ برتر تشکیل دهد اما به دلیل عدم همدلی در والیبال مشهد تمام بازیکنان و مربیان مشهدی در تمام تیم های ایران پخش شده اند.

وی اضافه نمود: والیبال مشهد به این زودی ها شرایط خوبی پیدا نمی کند، در سال 97 هم که در لیگ برتر حضور پیدا کردیم، به دلیل رایزنی های جبار قوچان نژاد با وزارت ورزش و فدراسیون والیبال بود، وگرنه اگر تیمی بخواهد سهمیه لیگ برتر بگیرد، باید امتیاز بخرد یا از دسته یک کار خودش را شروع نموده و برای صعود به لیگ برتر بجنگد که حداقل سه تا چهار سال زمان می برد.

بازیکن مشهدی شهداب یزد توضیح داد: در حال حاضر اگر تیمی بخواهد جزو هشت تیم بالای جدول لیگ برتر والیبال قرار بگیرد، حداقل باید 10 میلیارد تومان هزینه کند؛ در حالی که در سال 97 با کمتر از 6 میلیارد جزو چهار تیم برتر ایران قرار گرفتیم. هزینه های جانبی و رفت وآمد تیم ها هم زیاد شده و فشار تیمداری را افزایش داده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1154

به "همایون فر: نبود تماشاگر به اسپانسرهای والیبال ضربه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایون فر: نبود تماشاگر به اسپانسرهای والیبال ضربه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید