مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا

به گزارش مجله حیات، امکانات برای دوچرخه: ویکتوریا شهری دوستدار دوچرخه است و مسافران زیادی هستند که به وسیله دوچرخه خود به فرودگاه می آیند. در این بخش، جهتهای متفاوتی برای دوچرخه سواری وجود دارد و پارکینگی هم برای شما تعبیه شده است که شما می توانید دوچرخه را تا زمان برگشتتان در آنجا نگهداری کنید.

مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا

این فرودگاه در کنار خلیج پاتریشیا (Patricia Bay) واقع شده است که با توجه به شایع بودن قایق پرنده در آن موقع، محل خوبی به حساب می آمد. وزارت حمل و نقل این فرودگاه را در سال 1948 تحت خودش در آورد و بعد از آن به فرودگاه ویکتوریا نامگذاری شد و بسیاری از مردم محلی آن را به اسم فرودگاه پات بِی نامگذاری نموده اند. خطوط هوایی ترانزیت کانادا (بعدها Air Canada) پروازهای منظمی را در سال 1943 در فرودگاه ویکتوریا آغاز کرد. آخرین به جامانده نیروی هوایی سلطنتی کانادا (RCAF) در سال 1952، فرودگاه را ترک کردند.

در سال 1997، شرکت حمل و نقل کانادا (که قبلا به بخش حمل و نقل معروف بود) به اسم بخشی از بازسازی بزرگی که برای فرودگاه های کانادا انجام می شد، دستور انجام عملیات روی این فرودگاه را به اداره فرودگاه ویکتوریا (Victoria Airport Authority) داد. در سال 2000 اداره فرودگاه ویکتوریا آغاز به بازسازی و گسترده کردن ترمینال فرودگاه برای تطابق با نیازهای مسافران کرد. در سال 2002 یک اتاق انتظار جانبی تازه و بخش ورود دیگری را افزود. در سال 2005، محوطه پروازهای خروجی کامل شد.

منبع مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1010

به "مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با فرودگاه ویکتوریا کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید