مقاله: توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا

به گزارش مجله حیات، فعالیت­های مختلف: در کانادا فعالیت­های مختلفی وجود دارد؛ از جمله آنها می­توان به کایاک و کانو سواری، اسکی و اسنوبورد و قایق سواری اشاره نمود. فرق ندارد کجای کشور و در کدام فصل باشید، همواره فعالیتی برای انجام دادن وجود خواهد داشت. برای یک گردش ساده هزینه از 20 دلار کانادا (15 دلار امریکا) آغاز می­شود. بسته به کاری که انجام می­دهید و در صورتی که راهنما بخواهید، هزینه فعالیت­ها می­تواند به 100 دلار کانادا (73 دلار امریکا) هم برسد. هزینه ورودی موزه ­ها و نواحی تاریخی هم از 15 دلار کانادا (11 دلار امریکا) آغاز می­شود.

مقاله: توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا

غذا: اگر خودتان آشپزی کنید یا به غذاخوری­های عمومی بروید، هزینه غذا کمتر خواهد بود. در مقابل یک وعده غذا در رستوران می­تواند 20 تا 35 دلار کانادا (15 تا 26 دلار امریکا) هزینه داشته باشد! ساندویچ فروشی­های ارزانقیمت و فست فودی­ها بهترین گزینه هستند و با کمتر از 13 دلار کانادا (10 دلار امریکا) می­توانید از آنها یک وعده غذا بخرید. اگر می­خواهید خودتان آشپزی کنید، هر هفته باید چیزی حدود 50 تا 75 دلار کانادا (27 تا 55 دلار امریکا) هزینه کنید.

اگر به چادر زدن علاقه دارید، در سراسر کشورهای مختلف گزینه ­های متعددی خواهید داشت. هزینه بسته به ناحیه متفاوت خواهد بود اما قیمت پایه بین 10 تا 30 دلار کانادا (7 تا 22 دلار امریکا) برای هر شب متغیر است. ظرفیت بسیاری از زمین­های چادرزنی سریع تکمیل می­شود، بنابراین قبل از فصل اوج بازدید (ماه ژوئن تا اوت) جا رزرو کنید.

منبع مقاله: توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا

انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 752

به "مقاله: توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: توصیه های سفر: هزینه سفر به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید