منطقه آزاد اروند میزبان جودوکاران برتر ایران می گردد

به گزارش مجله حیات، آرش میر اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد اروند درخواستی برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی ایران داده است که پس از ریشه کن شدن بیماری کرونا آن را انجام خواهیم داد.

منطقه آزاد اروند میزبان جودوکاران برتر ایران می گردد

وی اضافه نمود: در نخستین فرصتی که ستاد ملی کرونا مجوز برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را بدهد، یکی از میزبان ها منطقه آزاد اروند خواهد بود.

رئیس فدراسیون جودو کشور با بیان اینکه هدف ما در فدراسیون پیشرفت این رشته با همکاری سایر ارگان ها در تمام نقاط کشور است، ادامه داد: به همین منظور تفاهم نامه ای میان فدراسیون جودوی و سازمان منطقه آزاد اروند برای برگزاری مسابقات و اردوهای تیم ملی به امضا می رسد.

رئیس فدراسیون جودو کشور در ادامه به تعلیق فدراسیون جودو توسط فدراسیون اشاره نمود و اضافه نمود: در صورتی که این فدراسیون از تعلیق فدراسیون جهانی خارج گردد، مسابقات بین المللی در رده های سنی مختلف به میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: منطقه آزاد اروند به لحاظ زیرساخت های ورزشی ظرفیت های مناسبی دارد که می توان از این ظرفیت ها شرایط میزبانی مسابقات بین المللی را در این منطقه فراهم کرد.

رئیس فدراسیون جودوی ایران با بیان اینکه مردم آبادان و خرمشهر برای کشور از جان و مال خود گذشتند و با ایثار از خاک کشور دفاع کردند، در سرانجام گفت: هرگونه همکاری که منطقه آزاد اروند احتیاج داشته باشد، پذیرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 486

به "منطقه آزاد اروند میزبان جودوکاران برتر ایران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه آزاد اروند میزبان جودوکاران برتر ایران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید