نمایش 350 اثر برگزیده هنری در 7 گالری خانه هنرمندان

به گزارش مجله حیات، شهر: مجموعه همکاری های یک سال گذشته مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با هنرمندان در قالب 13 عنوان و مجموعه متفاوت در هفت گالری خانه هنرمندان به نمایش عمومی و مجازی گذاشته شده است.

نمایش 350 اثر برگزیده هنری در 7 گالری خانه هنرمندان

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

غلامحسین محمدی، ریس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در مصاحبه با شهر، درباره نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان اعلام کرد: در این نمایشگاه بیش از 350 اثر کاریکاتور، پوستر، اسکیس و عکس در کنار یکدیگر گردآوری شده اند که حاصل بهترین آثاری است که در یک سال گذشته به سفارش مرکز ارتباطات در موضوعات مختلف شهری سفارش داده شده و برگزیده آن ها به اکران عمومی هم رسیده اند.

او ضمن اشاره به ورود موج سوم بیماری کرونا و تشدید این بیماری، گفت: این نمایشگاه به صورت مجازی عکاسی و فیلمبرداری شده است و همزمان با انتشار کاتالوگ مکتوب آن و لینک بازدید آن از فردا -24 آبان- همزمان با افتتاح نمایشگاه در اختیار عموم قرار می گیرد.

محمدی با بیان اینکه نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان از آدینه 23 آبان تا 4 آذرماه قرار بود مورد بازدید قرار بگیرد، هم اکنون مجازی شده است، اضافه کرد: این نمایشگاه برای هر زمانی می تواند از هر جا توسط علاقه مندان به هنر و موضوعات و مسایل شهری و عموم شهروندان مورد بازدید قرار بگیرد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در انتها اعلام کرد: لینک بازدید مجازی نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان به نشانی Http://tehran.tdaa.ir که از امروز همزمان با افتتاح نمایشگاه، قابل بازدید و مشاهده برای عموم خواهد بود.

به گزارش شهر، تهران از منظر هنرمندان گزیده ای از مجموعه فعالیت های هنرمندان با موضوعاتی پیرامون شهر تهران است که حاصل همکاری های مشترک و تنگاتنگ هنرمندان با موضوعات شهری طی یک سال گذشته است.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 490

به "نمایش 350 اثر برگزیده هنری در 7 گالری خانه هنرمندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش 350 اثر برگزیده هنری در 7 گالری خانه هنرمندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید