هتل سنتی پارس یزد؛ یادگار دوران قاجار در شهر، عکس

به گزارش مجله حیات، هتل سنتی پارس یزد از هتل های 3 ستاره شهر یزد است که با داشتن امکانات بسیار خوب و فضاسازی مناسب، نه تنها شما را گذشته های دور این سرزمین می برد، بلکه لحظاتی فوق العاده شیرین و خاطره انگیز برایتان رقم می زند.

هتل سنتی پارس یزد؛ یادگار دوران قاجار در شهر، عکس

ساختمان این هتل، یادگاری عظیمی است که از دوران قاجار در شهر یزد بر جای مانده و امروزه، پس از بازسازی در سال 1396 یکی از بهترین مکان ها برای تجربه اقامتی شیرین محسوب می شود. از ویژگی های برجسته ساختمان دو طبقه Pars Traditional Hotel به داشتن 17 باب اتاق شیک و باسلیقه می توان اشاره کرد.

اتاق هایی یک تا چهارخوابه که عموما با امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل یخچال، میز تحریر، حمام و لوازم بهداشتی تجهیز و به زیباترین شکل ممکن تزئین شده اند. شاید نداشتن رستوران بزرگترین ایرادی باشد که می توان به هتل سنتی پارس یزد گرفت که البته با توجه به موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل، اطراف آن با رستوران های بسیار شیک و لوکسی احاطه شده است.

البته همین موقعیت مکانی خوب و مناسب به عامل بسیار مهمی برای دسترسی سریع و آسان به بیشتر نقاط دیدنی شهر نیز تبدیل شده و رضایت مهمانان هتل سنتی پارس یزد از انتخاب این اقامتگاه را به شدت افزایش داده است. هتل سنتی پارس یزد مجهز به پارکینگی با ظرفیت 10 خودرو است که به صورت رایگان در اختیار مهمانان این اقامتگاه قرار می گیرد.

همچنین بخش های مختلف این هتل مثل لابی آن نیز با نظافت خاصی که دارد نظر شما را به شدت جلب خواهد کرد. مهمانان هتل سنتی پارس یزد می توانند از خدمات آژانس مسافرتی این اقامتگاه هم استفاده کنند.

همچنین، صرافی هتل در ساعات مختلفی از شبانه روز آماده تبدیل ارز و انجام سایر خدمات می باشد. استفاده از صندوق امانات Pars Traditional Hotel دیگر مزیت اقامت در این هتل است که باعث افزایش رضایت مهمانان می شود. نکته حائز اهمیت دیگر در مورد هتل سنتی پارس یزد، خدمات بسیار خوبی است که کارکنان این اقامتگاه با نهایت دقت و تمرکز در اختیار مهمانان می گذارند. این خدمات عبارتند از: تاکسی سرویس، خشکشویی، خدمات تور، خدمات تهیه بلیط و نظافت روزانه.

اگر هتل سنتی پارس یزد برای اقامت خود در این شهر انتخاب کنید، شما می توانید از اتاق چمدان این اقامتگاه هم برخوردار شوید. لازم به ذکر است که مهمانان این هتل می توانند از پرینتر، دستگاه فکس و دستگاه فتوکپی هتل سنتی پارس یزد هم استفاده کنند.

یکی دیگر از سرویس های بسیار خوب هتل سنتی پارس یزد سرویس اینترنت بی سیم است که به صورت رایگان در این هتل ارائه می شود و در همه نقاط اقامتگاه می توان به آن متصل شد و به راحتی استفاده کرد.

بدون تردید، در شهر تاریخی یزد اقامت در هتلی که رنگ و بوی سنتی و تاریخی دارد، مزه دیگری به مسافرت می دهد. از این رو، شکی نیست که انتخاب یکی از واحدهای اقامتی هتل سنتی پارس یزد می تواند تمامی نیازهای شما را برای اقامتی فراموش نشدنی و به یاد ماندنی برآورده سازد و شیرینی خاصی به مسافرت شما در بافت قدیمی شهر ببخشد.

اماکن نزدیک به هتل سنتی پارس یزد

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا زندان اسکندر: 600 متر

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا مسجد جامع یزد: 1.1 کیلومتر

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا مجموعه امیر چخماق: 1.5 کیلومتر

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا حمام تاریخی خان: 1.9 کیلومتر

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا آب انبار شش بادگیر: 2.5 کیلومتر

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا باغ دولت آباد: 3 کیلومتر

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا آتشکده زرتشتیان: 3.5 کیلومتر

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا موزه آیینه و روشنایی: 9 کیلومتر

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا فرودگاه یزد: 9.5 کیلومتر

فاصله هتل سنتی پارس یزد تا ترمینال مسافربری: 12.5 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 803

به "هتل سنتی پارس یزد؛ یادگار دوران قاجار در شهر، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنتی پارس یزد؛ یادگار دوران قاجار در شهر، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید