واکنش محیط زیست استان به ادعای تبانی در این سازمان

به گزارش مجله حیات، خبرگزاری خبرنگاران-اداره کل محیط زیست استان با انتشار مطلبی به انتشار ادعای یک شهروند مبنی بر تبانی بعضی کارشناسان محیط زیست با بعضی کارخانه داران واکنش نشان داد.

واکنش محیط زیست استان به ادعای تبانی در این سازمان

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد در این اطلاعیه آورده است این اطلاعیه برای تنویر افکار عمومی و اذهان فعالان رسانه ای و در پاسخ به پیامک خلاف واقع و غیر منصفانه منتشر شده به وسیله گزارشگر برنامه در برنامه رصد پنجشنبه مورخ 7 بهمن ماه منتشر شده است.واکنش محیط زیست استان به ادعای تبانی در این سازمان

اداره کل محیط زیست استان یزد، انتشار ادعای یک شهروند در آخرین لحظات برنامه رصد مبنی بر عملکرد نادرست کارشناسان محیط زیست در بازدید از صنعت کاشی را مصداق شاخص تشویش اذهان عمومی، ترویج بی اعتمادی به دولت و تنزل شان و جایگاه کارمندان خدوم دولتی دانسته و آن را اساسا با اهداف رسانه ملی مبنی بر بیطرفی و انتشار واقعیات و اخبار در تضاد و بدور از اخلاق حرفه ای خبرنگاری اعلام نموده است.

این اطلاعیه افزوده است عملکرد کلیه ادارات دولتی به وسیله ارگان های نظارتی رصد و پایش می شود و در صورت اثبات عملکرد غیرقانونی با خاطیان برابر قوانین و مقررات برخورد می شود.

بعلاوه در این اطلاعیه آمده است: حراست و بازرسی این اداره کل در خدمت مردم شریف استان بوده و همشهریان می توانند گزارشات خود را منعکس تا در اسرع وقت موضوع آنالیز و تحت اقدام قرار گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: این اداره کل حق مطالبه اصلاح موضوع به وسیله خبرنگار مربوطه در برنامه رصد را برای خود محفوظ می دارد.

پیشتر در برنامه هفتگی رصد در شبکه یزد، گزارشگر برنامه پیامک یکی از شهروندان مبنی بر تبانی بعضی کارشناسان محیط زیست با بعضی کارخانه داران برای چشم پوشی از آلایندگی صنایع کاشی را خوانده بود که این موضوع در فضای مجازی هم بازتاب پیدا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1156

به "واکنش محیط زیست استان به ادعای تبانی در این سازمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش محیط زیست استان به ادعای تبانی در این سازمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید