چهار انتصاب نو در شهرداری تهران

به گزارش مجله حیات، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار تهران در احکام جداگانه ای تعدادی از مدیران بخش های مختلف این نهاد را منصوب کرد.

چهار انتصاب نو در شهرداری تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، علیرضا زاکانی در حکمی مریم اردبیلی را به سمت مدیر کل امور بانوان منصوب کرد.

در متن حکم آمده است: بنا به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم و به مدت یکسال به سمت مدیرکل امور بانوان منصوب می شوید.

زاکانی بعلاوه طی حکمی عباس حیدری را به سمت عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برج میلاد منصوب کرد.

در متن حکم آمده است: بنا به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی به موجب این حکم و به مدت یکسال به سمت عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برج میلاد منصوب می شوید.

از سوی دیگر حمیدرضا صارمی با حکم شهردار تهران به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان نوسازی شهر تهران منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: با توجه به سوابق و تجارب جناب عالی و با استناد به ماده (13)اساسنامه سازمان نوسازی شهر تهران، به موجب این حکم به مدت یکسال به سمت رئیس هیئت مدیره سازمان نوسازی شهر تهران منصوب

می شوید.

زاکانی بعلاوه در حکمی دیگر امیر حاجی نور محمدی را به سمت مدیرعامل شرکت شهر سالممنصوب کرد.

در متن این حکم نیز آمده است: نظر به تعهد و تجارب و شایستگی جناب عالی و به استناد مصوبه هیئت مدیره و مفاد اساس نامه شرکت شهر سالم به موجب این حکم به مدت یک سال به سمت مدیرعامل شرکت شهر سالم منصوب می شوید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1088

به "چهار انتصاب نو در شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار انتصاب نو در شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید