کاشت 300 اصله نهال به مناسبت روز درختکاری

به گزارش مجله حیات، خبرگزاری خبرنگاران- در هفته درختکاری تعداد 300 اصله نهال توسط مدیرعامل و پرسنل شرکت توزیع برق استان لرستان کاشته شد.

کاشت 300 اصله نهال به مناسبت روز درختکاری

به گزارش خبرنگاران لرستان: صبح امروز دوشنبه 18 اسفند 99 به مناسبت هفته درختکاری و با حضور مدیرعامل ، جمعی ازمدیران ستادی، مدیران برق امور 1 و 2 شهرستان خرم آباد و جمعی از پرسنل شرکت توزیع برق استان به همراه آقای مظفر افشار(پدر بلوط ایران) تعداد 300 اصله نهال در تفرجگاه گردشگری بام لرستان کاشته شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با تبریک هفته درختکاری ابراز داشت: ترویج فرهنگ درختکاری در واقع یاری به تامین هوای پاک و سالم است و می توان گفت یک رسالت برای همه ماست و هرکدام از ما وظیفه داریم این امر را در حد توان خود انجام دهیم.

مهندس فریدون خودنیا با اشاره به اینکه درختکاری و آبادانی از دستورات دین مبین اسلام می باشد، گفت: باید با توجه به این آموزه ها و اهمیت درختکاری و تآثیر زیاد آن در تامین هوای پاک کوشش گردد این امر به یک فرهنگ عمومی در جامع تبدیل گردد تا هم خودمان از ثمرات آن استفاده کنیم و هم نسل های آینده از برکات آن بهرمند شوند.

وی گفت: امروز نیز 300 اصله نهال که تعدادی از آنها مزین به نام شهدای برق و خانواده شهدا پرسنل برق لرستان بود توسط همکاران برق استان کاشته شد که امیدواریم با این اقدام توانسته باشیم گام کوچکی در راستای فرهنگ سازی این امر مهم برداشته باشیم.

در ادامه آقای مظفر افشار(پدر بلوط ایران) با قدردانی ازمدیرعامل و پرسنل شرکت توزیع برق استان لرستان، توضیحاتی در خصوص جغرافیای استان و اهمیت درختکاری ارائه نمود و گفت: امیدواریم این امر خداپسندانه هر روز بیشتر از قبل در جامعه نهادینه گردد و در آینده سبز سرزمینمان سهیم باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 700

به "کاشت 300 اصله نهال به مناسبت روز درختکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت 300 اصله نهال به مناسبت روز درختکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید