کاهش 50 درصدی سفارش فرش شویی

به گزارش مجله حیات، رئیس اتحادیه صنف قالیشویان تهران ضمن اعلام نرخ خدمات قالی شویی، از کاهش 40 تا 50 درصدی تعداد مشتریان نسبت به سال گذشته در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کاهش 50 درصدی سفارش فرش شویی

حمید محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه نرخ های قالیشویی نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است، اظهار کرد: اگر واحدی نرخ هایی بیش از نرخ های اعلام شده از سوی اتحادیه مشخص کند، مشتریان می توانند به اتحادیه شکایت کنند و در صورتی که حقی از مشتری ضایع شده باشد، واحد صنفی به تعزیرات ارجاع داده خواهد شد.

البته به گفته وی علاوه بر هزینه شستن فرش، قالی شویی ها می توانند 20 هزار تومان حق سرویس از مشتریان خود دریافت کنند. همچنین برای فرش های زیر 40 متر مربع به ازای هر متر مربع 500 تومان حق سرویس اضافه می شود.

محمدی در پاسخ به اینکه در صورت خوب و کامل شسته نشدن فرش ها، تکلیف مشتری چیست؟ شرح داد: در این صورت واحد صنفی باید مجددا فرش ها را به صورت رایگان شست وشو و رضایت مشتری را جلب کند. در صورتی که واحدی از این فرایند پیروی نکرد، مشتری می تواند برای شکایت به اتحادیه مراجعه کند.

وی همچنین از کاهش 40 تا 50 درصدی تعداد مشتریان نسبت به سال گذشته در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: شهفرایندان نگرانند افرادی که برای تحویل فرش به خانه آن ها می فرایند آلوده به این ویروس باشند،؛ بنابراین احتیاط می کنند.

نرخ خدمات قالی شویی برای انواع فرش ها در جدول زیر قابل مشاهده است:

به گزارش خبرنگاران، شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت وآمدها برای پیشگیری در ماه پایانی سال که عمدتا روزهای پررونقی برای کسب وکارهای خرد و کارگران فصلی است، باعث شده فعالان تجاری، اصناف مختلف و کارگران آنها دچار آسیب های جدی شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 27

به "کاهش 50 درصدی سفارش فرش شویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 50 درصدی سفارش فرش شویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید