کری خوانی های تیلور برای یزدانی تمامی ندارد

به گزارش مجله حیات، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی دنیا از شنبه در نروژ شروع می گردد که حسن یزدانی و دیوید تیلور در این رقابت ها باید برای چهارمین بار با یکدیگر سرشاخ شوند.

کری خوانی های تیلور برای یزدانی تمامی ندارد

به گزارش خبرآنلاین، دوئل های حسن یزدانی و دیوید تیلور دیگر در یک مسابقه معمولی خلاصه نمی گردد بلکه تبدیل به یک رقابت سخت شده که ایرانی ها برای تماشا آن لحظه شماری می نمایند. رقابتی مانند دوئل های علیرضا حیدری و کورتانیدزه که همه کشتی دوستان را به خود خیره می کرد. پرده چهارم از نبرد این دو کشتی گیر به احتمال قطع به یقین در رقابت های دنیای کشتی در نروژ خواهد بود که هم یزدانی و هم تیلور برای آن ثانیه شماری می نمایند.

یزدانی نخستین بار در جام دنیای کرمانشاه در حالی که تازه به وزن 86 کیلوگرم آمد مغلوب تیلور شد، پس از آن در دنیای 2018 باز هم مقابل او ناکام بود و نهایتا در المپیک توکیو تا لحظات انتهای از رقیب خود جلو بود که در فاصله 18 ثانیه تا انتها، کشتی را به حریف واگذار کرد.

هم یزدانی و هم دیوید تیلور تمرینات بسیار سختی را برای این رقابت ها گذرانده اند و حالا همه چیز آماده برگزاری راند چهارم از جنگ این دو ستاره دنیای کشتی است.

حسن یزدانی دارنده مدال طلای دنیا و المپیک در روز نخست مبارزه خواهد نمود که دیوید تیلور حریف احتمالی او در فینال خواهد بود.

تیلور با توجه به تمریناتی که در این مدت داشته، در صفحه شخصی خود نوشت: بعد از تمرین من در خصوص کار هایی که خوب انجام دادم و مهمتر از همه چیز هایی که می تواند عملکرد مرا بهبود ببخشد فکر می کنم. ایجاد تغییرات بسیار مفید است.

وی ادامه داد: در زمان رقابت چیز های کوچکی هستند که می توانند تفاوت بزرگی ایجاد نمایند. من بی صبرانه منتظر قهرمانی دنیا در 3 روز آینده هستم و خودم را برابر برترین ها محک می زنم. من روز های شنبه و یکشنبه رقابت خواهم کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 991

به "کری خوانی های تیلور برای یزدانی تمامی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خوانی های تیلور برای یزدانی تمامی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید