کونیخزگ 3 میلیون دلاری خودبه خود آتش گرفت ، ابرخودروساز سوئدی هشدار داد

به گزارش مجله حیات، آتش سوزی و نابودی خودروهای فوق خاص و کمیاب، چه برای مالک خودرو و چه برای مردم عادی، بسیار دل خراش و ناراحت کننده است. اخیراً این اتفاق برای یک کونیخزگ فوق العاده خاص و ارزشمند اتفاق افتاده که در فضای مجازی نیز بسیار حاشیه ساز بوده است.

کونیخزگ 3 میلیون دلاری خودبه خود آتش گرفت ، ابرخودروساز سوئدی هشدار داد

امیرمسعود عابدین- کونیخزگ (به غلط مصطلح کونیگزک)، ابرخودروساز سوئدی است که محصولاتش جزو سریع ترین، قوی ترین و سبک ترین ابرخودروهای دنیا به شمار می رود؛ اما وقوع حادثه ای تلخ برای یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، سایه ای از ابهام بر این برند خوشنام انداخته است.

به گزارش خبرنگاران ، یک دستگاه کونیخزگ جسکو Nur ادیشن طی برگزاری یک رالی جاده ای در آخر هفته در یونان دچار آتش سوزی شد و کاملاً سوخت. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید، اما کونیخزگ اکنون از مالکان جسکو خواسته است تا از خودروهای خود تا معین شدن علت این حادثه، استفاده نکنند.

این حادثه در صبح روز 15 ژوئن رخ داد. به گزارش Autoblog.gr، جسکو تنها چند دقیقه پس از خروج از هتلی در نزدیکی شهر ماروسی، در آتش سوخت. هنگام آغاز آتش سوزی دو نفر در خودرو بودند و ظاهراً در آن موقع با سرعت پایین در حال حرکت بوده است. هنگامی که شعله های آتش در نهایت خاموش شد، تنها قطعات قابل شناسایی این خودرو چرخ های آن بود که البته علت آن، استفاده گسترده از فیبر کربن و دیگر مواد سبک پیشرفته در ساخت خودرو بود.

طبق گزارش ها، این خودرو تنها چند هفته قبل از رویداد یونان به صاحبش تحویل داده شده بود و حدود 160 کیلومتر کارکرد داشته است. این خودرو یکی از 125 جسکویی بود که کونیخزگ در نهایت قبل از خاتمه فراوری این هایپرکار 1600 اسب بخاری خواهد ساخت.

منبع: motor1

54322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 30 خرداد 1403 بروزرسانی: 30 خرداد 1403 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1484

به "کونیخزگ 3 میلیون دلاری خودبه خود آتش گرفت ، ابرخودروساز سوئدی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونیخزگ 3 میلیون دلاری خودبه خود آتش گرفت ، ابرخودروساز سوئدی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید