کِی کُجا، سرویس تازه فلای تودی رونمایی شد

به گزارش مجله حیات، فلای تودی پلتفرم آنلاین خرید بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل، همزمان با رونمایی از سایت تازه خود، محصولی به نام کِی کُجا را برای اولین بار در ایران معرفی نموده است.

کِی کُجا، سرویس تازه فلای تودی رونمایی شد

سرویس نو فلای تودی که می تواند پروازهای مالی را برای کاربران پیدا کند. این سرویس، با تمرکز بر ایجاد شرایط سفر ارزان و در دسترس قرار گرفتن بلیط ارزان هواپیما برای قشر بیشتری از مسافران ارائه شده است.

  • کِی کُجا چیست؟

کی کجا یک سرویس جستجوی پیشرفته است که امکان خرید ارزانترین پروازهای داخلی و خارجی را در بازه های زمانی مختلف فراهم می نماید؛ یک راهکار برای کسانی که در پی بلیط ارزان هواپیما هستند. با این سرویس شما می توانید به تمام پروازهای ارزان سرتاسر دنیا به صورت یکجا و همزمان دسترسی داشته باشید.

فلای تودی با شعار ارزانترین پروازها به هر کجا با کی کجا این محصول را طوری طراحی نموده که روزانه بیش از 100 میلیون بلیط را آنالیز می نماید و بلیط هواپیما ارزان را در اختیار کاربر قرار می دهد.

  • چگونه می توان از کی کجا استفاده کرد؟

حالت های مختلفی برای استفاده از کی کجا وجود دارد. شما می توانید فقط با وارد کردن مبدا (بدون احتیاج به ورود اطلاعات مرتبط با مقصد و تاریخ)، ارزانترین پروازها را مشاهده کنید. در صورتی که مبدا و مقصد خود را وارد کنید، پروازهای ارزان در بازه های زمانی مختلف به شما نمایش داده می گردد. بعلاوه در صورت وارد کردن مبدا و تاریخ، این سرویس بلیط ارزان مقاصد مختلف در بازه زمانی موردنظر شما را ارائه می دهد.

برای جست وجوی دقیق تر هم امکان استفاده از فیلترهای مختلف مانند بلیط یک طرفه یا رفت و برگشت، کلاس پروازی، مشخص محدوده قیمت بلیط، مدت زمان پرواز و تفکیک مقاصد داخلی و خارجی وجود دارد.

  • کی کجا قابل دسترس در وب سایت و اپلیکیشن فلای تودی

فلای تودی محصول کی کجا را برای سهولت در خرید بلیط ارزان هواپیما در هر زمان و به هر مقصدی رونمایی نموده است. این سرویس هم اکنون در وب سایت و اپلیکیشن فلای تودی در دسترس واقع شده است. لازم به ذکر است؛ به زودی محصولات دیگری نیز به این وب سایت اضافه خواهد شد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1468

به "کِی کُجا، سرویس تازه فلای تودی رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کِی کُجا، سرویس تازه فلای تودی رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید