یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از امواج خروشان تا زوزه گرگ

به گزارش مجله حیات، در هفته ای که گذشت، نشنال جئوگرافی در عکس های روز خود عکس های بی نظیری از امواج خروشان تا بازی خرس با توله هایش را انتخاب نموده است.

یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از امواج خروشان تا زوزه گرگ

در عکس های روز نشنال جئوگرافی از شنبه تا آدینه هفته گذشته تصاویر مجذوب کننده و دیدنی از شهر سیبو، عشق 67 ساله، ملاقات کودک و شیر آبی، بازی خرس با توله ها و کلاه دوز ویتنامی به چشم می خورد.

کلاه دوز

در شهر تای نین ویتنام، زنی در حال دوختن کلاه سنتی با برگ درخت خرما است که به نون لا (non la) معروف است. این کلاه هنوز هم یکی از وسایل ضروری و رایج در روستاها و منطقه ها کشاورزی ویتنام است.

زوزه گرگ

یک گرگ هادسون بی در حال زوزه کشیدن در محل زندگی خود، ولفسنتر، در برلین آلمان است. این منطقه برای مراقبت از گرگ های آسیب دیده و گرگ های که به صورت غیرقانونی نگه داری شده اند، ساخته شده است.

امواج خروشان

یک موج سوار در حال موج سواری روی یک موج در ساحل ریودوژانیرو برزیل است. خطوط ساحلی برزیل بیش از 4600 متر طول دارد که همین باعث معروفیت این مقصد برای موج سواران شده است.

سیبو از آسمان

تاکاشی هانایی عکسا نشنال جئوگرافی این عکس را از درحالی که در هواپیما دوستش بوده از سیبو (cebu) در فیلیپین گرفته است. این جزیره یکی از پرجمعیت ترین منطقه ها فیلیپین و قدیمی ترین استان این کشور است.

67 سال

جان و کارل برای گرفتن یک عکس خانوادگی در مقابل دوربین قرار گرفتند. مگ براک عکاس این عکس می گوید:

بعد از 67 سال زندگی مشترک هنوز هم عشق و احترام متقابل را می توان در آن ها دید.

مامان خرسه

یک خرس مادر در حال بازی کردن با توله های خود در پارک ملی کابارسنو (Cabarceno) اسپانیا است. این پارک به مساحت 5 کیلومتر مربع، در حال حاضر سکونتگاه بیش از 100 گونه جانوری است.

رو در رو

یک پدر و دختر در حال ارتباط برقرار کردن با یک شیر دریایی در باغ وحش ملی استینسون (Smithsonian) در واشنگتن هستند. شاید این حیوان روی خشکی پرتحرک بنظر نرسد، اما سرعتش در دریا به 50 کیلومتر در ساعت می رسد.

منبع: کجارو / nationalgeographic.com
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1151

به "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از امواج خروشان تا زوزه گرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هفته با نشنال جئوگرافی؛ از امواج خروشان تا زوزه گرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید