اختصاص 100 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به کارخانه کرپ ناز کرمانشاه

به گزارش مجله حیات، معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه بر حمایت از تولیدات کارخانه کرپ ناز که در زمینه چادر مشکی و روسری فعالیت می کند، تاکید کرد و گفت : در راستای سیاست های دولت مبنی بر حمایت جدی از بخش تولید 100 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به کارخانه کرپ ناز کرمانشاه تخصیص داده شد.

اختصاص 100 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به کارخانه کرپ ناز کرمانشاه

بهزاد باباخانی معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه گفت : مدیران این کارخانه طی چند سال گذشته کرپ ناز را از یک واحد راکد و غیر فعال به یک واحد فعال تبدیل کردند و هم اکنون این کارخانه دارای بیش از 200 نفر اشتغال است.

وی با اشاره به مسائل پیش روی این کارخانه گفت: بزودی تسهیلاتی به مبلغ 100 میلیارد ریال از محل تبصره برای حمایت و افزایش تولید این کارخانه اختصاص خواهد یافت که دارای 6 ماه تنفس برای بازپرداخت خواهد بود.

معاون هماهنگی امور مالی استانداری کرمانشاه از دستگاه های خدمات رسان خواست که به این کارخانه نگاه ویژه داشته و عجله ای برای دریافت معوقات خود نداشته باشند.

وی از سازمان اتکاء خواست که برای حمایت بیشتر از تولیدات این کارخانه خرید محصولات آن را برای پرسنل خود در اولویت قرار دهند.

باباخانی سخنانش با اشاره به نوع تولیدات این کارخانه که چادر مشکی و روسری می باشد به توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای آسیب رساندن به معیشت و نوع پوشش مردم با شعار های خلاف اخلاقی و فاقد ارزش های انسانی، اشاره کرد و اضافه کرد: یکی از اهداف بانیان آشوب های اخیر ضربه زدن به معشیت و نوع پوشش مردم بود و می خواستند که معشیت مردم را در معرض خطر دهند که با هوشیاری و بصیرت مردم نقشه آنان نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه باید با جدیت از تولیدات این کارخانه با توجه به نیاز مردم حمایت کنیم، اضافه کرد: از هر کمکی که برای افزایش تولید این کارخانه نیاز باشد حتماً انجام خواهیم داد .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1343

به "اختصاص 100 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به کارخانه کرپ ناز کرمانشاه" امتیاز دهید

1 کاربر به "اختصاص 100 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به کارخانه کرپ ناز کرمانشاه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 100 میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 به کارخانه کرپ ناز کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید