افزایش تدریجی دمای هوا در کشور(هواشناسی)

به گزارش مجله حیات، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دمای هوا در کشور در حدود 4 تا 6 درجه سانتیگراد اطلاع داد.

افزایش تدریجی دمای هوا در کشور(هواشناسی)

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (19 مهر) در مرکز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما و در بعضی مناطق خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد، اظهار کرد: در ارتفاعات استان کرمان رشد ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (20 و 21 مهر) در این مناطق و وزش باد تداوم دارد و از روز سه شنبه (22 مهر) تا آخر هفته فرایند افزایش نسبی دما پیش بینی می گردد.

به گفته ضیاییان طی هفته جاری در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز آسمان صاف خواهد بود و فرایند افزایش تدریجی دما در حدود 4 تا 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (20 مهر) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (21 مهر) نیز صاف تا کمی ابری با حداقل دمای 9 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 432

به "افزایش تدریجی دمای هوا در کشور(هواشناسی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تدریجی دمای هوا در کشور(هواشناسی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید