بازسازی 4 شیر ایمنی سرچاهی در نفت خیز جنوب

به گزارش مجله حیات، چهار دستگاه شیر ایمنی سرچاهی در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بازسازی و احیا شد.

بازسازی 4 شیر ایمنی سرچاهی در نفت خیز جنوب

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، یونس عباسی لرکی، مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه های این شرکت گفت: با توجه به فقدان موجودی شیرآلات ایمنی سرچاهی (SV2) و مسائل تأمین آنها، همکاران این شرکت پیروز به تعمیر، بازسازی و احیای کامل سه عدد شیرایمنی PSI3000 و یک عدد شیرایمنی PSI5000 سه اینچ شدند.

وی اضافه نمود: این تجهیزات پس از انجام پیروزیت آمیز همه آزمایش های کارگاهی و استاندارد، روی چاه ها نصب و سبب احیای فراوری شد.

مدیر تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه های شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اظهار کرد: سال جاری در این مدیریت بیش از 804 عدد شیرآلات و تجهیزات سرچاهی که بعضی از آنها دارای آلیاژ خاص و کمیاب بوده اند با وجود کمبود قطعات حساس آنها ناشی از تحریم ها به طور کامل تعمیر و تبدیل به فرصت های خودکفایی شده است.

عباسی لرکی توضیح داد: احیا و به کارگیری اقلام مذکور، صرفه جویی مالی قابل توجهی به میزان بیش از 600 میلیارد ریال به دنبال داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 518

به "بازسازی 4 شیر ایمنی سرچاهی در نفت خیز جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 4 شیر ایمنی سرچاهی در نفت خیز جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید