برخورد پلیس با خودروهای پلاک مخدوش، اعمال قانون 14 هزار خودرو در گیلان

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش از اعمال قانون حدود 14 هزار خودرو در استان خبر داد.

برخورد پلیس با خودروهای پلاک مخدوش، اعمال قانون 14 هزار خودرو در گیلان

سردار عزیزاله ملکی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از رانندگانی که محدودیت های تردد ناشی از شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته و همکاری بسیار خوبی با پلیس دارند، اظهار کرد: تعداد محدودی از رانندگان برای فرار از جریمه نقض محدودیت ها اقدام به مخدوش کردن و تغییر ارکان پلاک خودرو می کنند که این عمل در قوانین کشور جرم محسوب شده و مستوجب مجازات است.

وی به شناسایی دقیق و برخورد جدی پلیس با خودروهای پلاک مخدوش اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز حدود 14 هزار اتومبیل اعمال قانون و 320 دستگاه خودرو به همین علت از طریق پلیس گیلان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه در داخل شهرها از ساعت 22 الی 3 صبح همچنان برقرار است، گفت: با توجه به قرمز شدن شهرستان های رشت و آستارا، در زمینه تردد بین شهری تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا هستیم.

این مقام ارشد انتظامی شرح داد: اجرای طرح ها و محدودیت های مختلف در راستای حفظ سلامتی مردم و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا است.

سردار ملکی از استمرار اعمال قانون خودروهای شخصی با پلاک غیربومی در مبادی ورودی استان خبر داد و به شهروندان توصیه کرد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 909

به "برخورد پلیس با خودروهای پلاک مخدوش، اعمال قانون 14 هزار خودرو در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد پلیس با خودروهای پلاک مخدوش، اعمال قانون 14 هزار خودرو در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید