برگزاری مراسم رسمی و غیر رسمی در هشترود ممنوع است

به گزارش مجله حیات، فرماندار هشترود گفت: به خاطر شیوع گسترده بیماری کرونا برگزاری هر گونه مراسم رسمی و غیر رسمی در شهرستان هشترود ممنوع بوده و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

برگزاری مراسم رسمی و غیر رسمی در هشترود ممنوع است

به گزارش خبرنگار از ،امینیان فرماندار هشترود در جلسه شورای تامین گفت: به خاطر شیوع گسترده بیماری کرونا برگزاری هر گونه مراسم رسمی و غیر رسمی در شهرستان هشترود ممنوع بوده و متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

او اضافه کرد: عوامل بهداشت و درمان به همراه خبرنگاران در عرصه پیشگیری و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف؛ بخصوص بیماری کرونا، در خط مقدم هستند و کوشش هایشان ستودنی است.

او گفت: پلمب 9 واحد متخلف صنفی، ایجاد ایست بازرسی برای کنترل ماشین های عبوری در ورودی های شهر، ضد عفونی مکرر شهرستان، تهیه مواد ضد عفونی از جا های مختلف، ممنوع کردن تجمعات، بالا بردن ضریب ایمنی بهداشتی در شهرستان، اعمال جریمه های سنگین به ماشین های غیر پلاک، تهیه کالا های اساسی برای اصنافی که باید در خدمت مردم باشند و چندین مورد دیگر از کار هایی است که ستاد مبارزه با کرونا در دستور کار قرار داده است.

استادی رئیس دادگستری هشترود نیز در این جلسه گفت:در این روزها باید بیش از پیش هوشیار بوده و توصیه های امنیتی و بهداشتی را رعایت کنیم تا کمترین کاهش را داشته باشیم.

استادی اضافه کرد: هر کسی که به مصوبات ستاد ملی کرونا بی اهمیت باشد؛ یک تهدید عظیم بر علیه امنیت ملی محسوب شده و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

او از اعطای مرخصی به بیشتر زندانیان اطلاع داد.

پور صادق شهردار هشترود نیز از ضد عفونی کل شهر به صورت روزانه با چهار هزار لیتر مواد ضد عفونی اطلاع داد.

پور صادق گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا، ناوگان حمل و نقل عمومی در هشترود تعطیل، 10 قبر برای دفن اموات کرونایی آماده، ضد عفونی با محلول های مختلف در شهر برقرار و نیرو های متخصص برای دفن اجساد احتمالی ناشی از بیماری کرونا در دسترس می باشد.

او گفت: بهترین راه قطع زنجیره شیوع کرونا، ماندن در خانه و عمل به دستورات بهداشتی می باشد.

او اضافه کرد: مواد استفاده شده برای دفن اجساد احتمالی ناشی از بیماری کرونا در سطح شهرستان، هیپوکلرید سدیم نیم درصد و آب آهک خواهد بود.

بر اساس این گزارش؛ سپاه ناحیه هشترود از زمان شیوع بیماری کرونا 220 بسته غذایی در بین افراد کم بضاعت توزیع نموده است.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 96

به "برگزاری مراسم رسمی و غیر رسمی در هشترود ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم رسمی و غیر رسمی در هشترود ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید