تخصیص اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به قم تا سرانجام سال جاری

به گزارش مجله حیات، معاون اجرایی رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان قم از تخصیص همه اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور تا خاتمه سال جاری اطلاع داد.

تخصیص اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به قم تا سرانجام سال جاری

سید صولت مرتضوی،معاون اجرایی رئیس جمهور امروز در جلسه شورای اداری استان قم با بیان اینکه تراز تجاری کشور بعد از یک قرن مثبت شده است، از کوشش دولت برای حل مسائل مالی مردم سخن گفت و اضافه کرد: امروز هیچ بهانه ای از مدیران برای کار نکردن وجود ندارد؛ چرا که این ملت نشان دادند که در همه صحنه ها وظیفه خود را به نحو شایسته انجام داده اند و لیاقت دارند که زیر پای آن ها فرش قرمز پهن کنیم.

او توجه به کاستی ها و مسائل قم را از دغدغه های رئیس جمهور بیان کرد و گفت: راه اندازی فرودگاه قم یک ضرورت اجتناب ناپذیر است؛ اگر سرمایه گذار برای تکمیل آن ورود پیدا کند قول می دهیم همه مسائل آن را حل کنیم.

مرتضوی گفت: مردم مطمئن باشند که حل مسائل این استان با جدیت دنبال می گردد و شخص رئیس جمهور همیشه پیگیر مسائل و مسائل استان قم است.

در ادامه این جلسه استاندار قم همدلی و همراهی مدیران استان را مثال زدنی دانست و اضافه کرد: در سایه این همراهی ها، طرح ها در استان قم با جدیت و با سرعت دنبال و به مرحله اجرا می رسد.

سید محمد تقی شاهچراغی گفت: امروز به برکت این یکدلی ها، مسئله ای در پیگیری امور مردم نداریم و مدیریت استان، ستاد برنامه ریزی سفر دوم ریاست جمهوری را کلید زده است و مصمم هستیم که مسائل و کار های روی زمین مانده را در این سفر پیگیری و حل کنیم.

آقایان ذوالنوری و امیرآبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه به بعضی از کمبود ها از جمله مسائل فاضلاب، بلاتکلیف ماندن مونوریل و فرودگاه اشاره کردند و از مسئولان و به ویژه معاون اجرایی رئیس جمهور خواستند که این مسائل را با جدیت پیگیری نمایند.

در این جلسه بعلاوه معاون مالی استاندار از همراهی نکردن بانک های خصوصی در اجرای طرح های عمرانی استان به شدت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه در قم هیچ بانک خصوصی با طرح های مالی و عمرانی همکاری نمی کند.

محسن امیدیان اضافه کرد: یکی از بانک های خصوصی یک هزار و 800 میلیارد تومان از منابع قم را جمع آوری نموده و باید یک هزار و 500 میلیارد تومان را برای طرح های قم هزینه کند، اما تنها 3 درصد تخصیص داده و بقیه آن را صرف خرید ملک در تهران و معاملات ارزی نموده است.

در ادامه این جلسه از تابلو طرح های قابل بهره برداری استان قم در هفته دولت رونمایی شد.

در هفته دولت یکصد و هشتاد و یک پروژه با اشتغالزایی 4611 نفر و با اعتباری بالغ بر 22 هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

خبرنگاران قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1299

به "تخصیص اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به قم تا سرانجام سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور به قم تا سرانجام سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید