جزئیات ریزش سقف بخش دیالیز بیمارستان یاسوج

به گزارش مجله حیات، ریزش سقف بیمارستان 300 تخت خوابی شهید جلیل یاسوج خانواده بیماران را نگران نموده که پیگیری ها بیانگر این بوده هیچ فردی در این اتفاق آسیب ندیده است.

جزئیات ریزش سقف بخش دیالیز بیمارستان یاسوج

به گزارش خبرنگاران، خبری غیررسمی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با عنوان ریزش سقف بیمارستان بزرگ شهید جلیل دست به دست شده که سبب نگرانی خانواده بیماران شده است.

رئیس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج در این زمینه گفت: به دلیل نشتی لوله های آب در طبقه منهای یک این بیمارستان، بخشی از سقف بخش دیالیز این بیمارستان ریزش کرد.

امیر عنبری اضافه نمود: بعد از نشتی لوله های آب در طبقه منهای یک، فوری شیرهای ورودی آب به این قسمت بسته شد، اما به دلیل اینکه سقف بیمارستان از نوع تایل گچی بود بعد از خیس شدن ریزش کرد.

رئیس بیمارستان شهید جلیل بعلاوه از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بخش دیالیز این بیمارستان اطلاع داد و گفت: بر اساس دستور غلام نژاد مقرر شد در اسرع وقت این بخش تعمیر گردد.

وی با بیان اینکه 90 درصد تایل های گچی آسیب دیده مجدد نصب شد، اضافه نمود: خدمات رسانی با استقرار سه دستگاه دیالیز در این بخش منوط به تعمیر این بخش است.

عنبری ادامه داد: سه دستگاه دیگر نیز به دلیل رطوبتی که دارند باید شرکت سازنده از تهران کار تعمیرات آن ها را انجام دهد تا مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه دیالیز در بخش دیگری از بیمارستان راه اندازی شد، گفت: بیماران می توانند تا اطلاع بعدی از بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی استفاده نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1401 بروزرسانی: 23 بهمن 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1381

به "جزئیات ریزش سقف بخش دیالیز بیمارستان یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ریزش سقف بخش دیالیز بیمارستان یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید