حیوانات در خطر انقراض از لنز دوربین تیم فلچ

به گزارش مجله حیات، وب سایت زومیت - مهدی ندافی: در این مقاله تعدادی از عکس های تیم فلچ عکاس معروف بریتانیایی را با هم مرور می کنیم. او سال های زیادی از عمر خود را صرف عکاسی از حیوانات کرده است.

حیوانات در خطر انقراض از لنز دوربین تیم فلچ

تیم فلچ، بسیاری از عکس ها را در استودیو و بسیاری دیگر را در محیط طبیعی گرفته است. برخی از حیواناتی که تیم از آن ها عکس گرفته در خطر انقراض قرار دارند و برخی دیگر به فراوانی در زمین وجود دارند. در ادامه تعدادی عکس از دو مجموعه فراتر از انسان و در خطر انقراض را ببینید.

1. عقاب فیلیپینیPhillippine Eagle: این عقاب از کمیاب ترین گونه های عقاب است که در چهار جزیره Leyte، Luzon، Mindanao و Samar از مجمع الجزایر فیلیپین زندگی می کند. این عقاب در خطر انقراض واقع شده است.

2. لک لک نیل Shoebill: این پرنده با قدی بین 115 تا 150 سانتی متر در شرق آفریقا از سودان تا زامبیا زندگی می کند.

3. تامارین ابلق Pied Tamarin: این حیوان در جنگل های آمازون زندگی می کند و درحال حاضر در خطر انقراض واقع شده است.

4. مرغ بی پر Featherless chicken: این گونه از مر غ ها کاملا بدون پر هستند که با دستکاری ژنتیک از رویش پر بر بدن این گونه مرغ جلوگیری می شود.

5. جغد خاکسترپوش با نام علمی strix nebulosa

6. شاید تا به حال یک پاندا را از پشت سر ندیده باشید. Ji Li نام پاندایی است که پشت به دوربین نشسته و Ya Yun نام پاندایی است که رو به دوربین نشسته است. این دو پاندا از پایگاه تحقیقاتی چنگدو در چین هستند.

7. جامبو Jambo نام شامپانزه ای است که به بیماری آلوپسی مبتلاست و این بیماری باعث شده که این حیوان تمام مو های بدنش را از دست بدهد. آلوپسی نتوانسته باعث گوشه گیری و انزوای جامبو بشود و او هم اکنون رئیس گروه خود است.

8. میمون دماغ سربالای طلایی Golden Snub Nosed Monkey: این میمون در مناطقی از چین زندگی می کند و درحال حاضر در خطر انقراض واقع شده است.

9. چشم ها و دست اورانگوتان از نمای نزدیک

10. یوزپلنگ و بچه هایش: این حیوان علاوه بر 20 کشور آفریقایی در ایران هم زندگی می کند، اما نسل این حیوان در ایران در خطر اقراض واقع شده است.

منبع: برترین ها
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 293

به "حیوانات در خطر انقراض از لنز دوربین تیم فلچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیوانات در خطر انقراض از لنز دوربین تیم فلچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید