خبرنگاران توضیحات سرپرست مسابقات سازمان لیگ در خصوص قرنطینه سرخپوشان

به گزارش مجله حیات، تهران- خبرنگاران- سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص قرنطینه کاروان سرخپوشان بعد از بازگشت از هند گفت: امیدوارم با روش های پزشکی و تست های متوالی، هر چه زودتر کاروان پرسپولیس از قرنطینه خارج گردد.

خبرنگاران توضیحات سرپرست مسابقات سازمان لیگ در خصوص قرنطینه سرخپوشان

به گزارش خبرنگاران، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس این روزها برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هند به سر می برد که حضور سرخپوشان در این کشور با اوج گیری شیوع ویروس کرونا در این کشور همزمان شده است.

سعید نمکی وزیر بهداشت چند روز پیش گفت که سرخپوشان در بدو بازگشت به ایران باید قرنطینه شوند.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت وگویی رادیویی در خصوص بحث قرنطینه پرسپولیسی ها گفت: ما برای شب های قدر برنامه ای برای برگزاری مسابقات نداریم. بازگشت پرسپولیس هم با همان ایام همزمان می گردد.

وی اضافه نمود: از ستاد مقابله با کرونا درخواست کردیم تا این موضوع را آنالیز نمایند چرا که این دستور وزیر بهداشت است و هرگز از خط قرمزهای وزارت بهداشت عبور نمی کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه نمود: امیدوارم این موضوع باعث نگردد تا تغییری در زمان برگزاری مسابقات صورت بگیرد. امیدوارم با روش های پزشکی و تست های متوالی که گرفته می گردد هر چه زودتر کاروان پرسپولیس از قرنطینه خارج گردد. البته با توجه به دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان که از وزارت بهداشت دریافت شده، کاروان تیم پرسپولیس نهایتا یک هفته در قرنطینه خواهد بود.

وی در خصوص اینکه آیا قرنطینه شامل برگزاری تمرینات تیم هم خواهد شد یا خیر، اضافه نمود: این به خود باشگاه ارتباط دارد و فرقی نمی کند که تیم چگونه بخواهد از این یک هفته استفاده کند. در مجموع چه قرنطینه باشد چه نه یک هفته زمان تا مسابقه داخلی پرسپولیس پس از بازگشت کاروان این تیم به ایران وجود دارد.

مهدی در رابطه با اینکه مسابقات زیادی در لیگ به تعویق افتاده است، اضافه نمود: نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا مسابقاتشان در جام حذفی به تعویق افتاد البته تاریخ برگزاری آن مسابقات تعیین است. البته شاید برنامه تیم ملی هم دستخوش تغییراتی گردد که منتظر اعمال آن هستیم.

وی اضافه نمود: اردوی تیم ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ابتدا باید ببینیم که این اردو از چه زمانی شروع خواهد شد. 25 خرداد این اردو تمام می گردد و 28 خرداد هم انتخابات ریاست جمهوری است و با توجه به این موضوع ما تا 30 خرداد نمی توانیم مسابقات را برگزار کنیم. این تغییرات بیرونی است و دست ما نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 799

به "خبرنگاران توضیحات سرپرست مسابقات سازمان لیگ در خصوص قرنطینه سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توضیحات سرپرست مسابقات سازمان لیگ در خصوص قرنطینه سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید