دستگاههای متولی بر جلوگیری از گرانفروشی گوشت در آذربایجان غربی نظارت داشته باشند

به گزارش مجله حیات، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید به سمت تبدیل کشتارگاههای سنتی به صنعتی حرکت کنیم.

دستگاههای متولی بر جلوگیری از گرانفروشی گوشت در آذربایجان غربی نظارت داشته باشند

یاسر رهبردین در جلسه کمیته ساماندهی کشتارگاه های دامی استان با تاکید بر تامین مایحتاج ضروری مردم، گفت: محصول گوشت قرمز و سفیدی که به مردم استان ارائه می گردد، در کنار رعایت تمامی اصول بهداشتی از کشتارگاه تا محل عرضه به شهروندان، باید از کیفیت و قیمت مطلوبی برخوردار باشد.

رهبردین در ادامه کارشناسی و تدوین یک برنامه مدون برای تاسیس واحد های صنعتی و تولیدی را ضروری دانسته و گفت: باید به سمت تبدیل کشتارگاه های سنتی به صنعتی حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بعلاوه با اشاره به ضرورت توجه به مقوله اشتغالزایی در صدور مجوز و تاسیس واحد های صنعتی و تولیدی، گفت: احتیاج شهرستان های آذربایجان غربی درخصوص تاسیس واحد های صنعتی و تولیدی نو آنالیز گردد تا نتیجه حمایت از طرح های توسعه ای، برای استان و شهرستان مدنظر مفید باشد.

رهبردین در خاتمه با تاکید بر نظارت مستمر بر ارائه محصولات به وسیله کشتارگاه ها بخصوص کشتارگاه های سنتی، گفت: دستگاه های متولی نظارت جدی بر عرضه مناسب محصول و جلوگیری از گرانفروشی گوشت قرمز و سفید در سطح استان داشته باشند.

خبرنگاران آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1229

به "دستگاههای متولی بر جلوگیری از گرانفروشی گوشت در آذربایجان غربی نظارت داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاههای متولی بر جلوگیری از گرانفروشی گوشت در آذربایجان غربی نظارت داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید