لکسوس که ون بسازد، نتیجه تماشایی می گردد

به گزارش مجله حیات، نسل دوم مینی ون لکسوس LM در نمایشگاه خودروی شانگ های حضور می یابد. این مینی ون فوق العاده زیبا دیگر قرار نیست فقط در چین عرضه گردد و در بیش از 60 کشور جهان حضور خواهد داشت.

لکسوس که ون بسازد، نتیجه تماشایی می گردد

به گزارش خبرآنلاین، سبک طراحی همیشگی لکسوس با خطوط تند و تیز در این خودرو دیده می گردد.

چراغ های جلویی از گرافیک L مانند در بالا و پایین بهره می برند. جلوپنجره خودرو طرح پازلی و تکه تکه دارد که شاید باورتان نگردد، اما حق اختراع این چنین جلوپنجره هایی متعلق به کمپانی چینی چانگان است! قطعات کرومی در قسمت پایینی سپر دیده می گردد.

در نمای پشتی شاهد استفاده از چراغ شناور و کشیده هستیم. در واقع در این قسمت طراحی دو چراغ را می بینیم. در بین این دو چراغ، نوشته لکسوس خودنمایی می نماید.

در نمای جانبی، رینگ های آینه ای و خطوط کشیده و سراسری کرومی مجذوب نمایندهیت زیادی دارند. مینی ونی که در شانگ های به نمایش گذاشته شده است، دارای لاستیک های 225/R 19 است، اما مدل جهانی آن نیز با چرخ های کوچکتر 17 اینچی و لاستیک 225/65 R 17 عرضه می گردد.

در این قسمت شاهد تلفیق خطوط تند و تیز با بدنه کرو و منحنی هستیم که نشان دهنده تبحر و مهارت در طراحی است.

معمولا کابین خودرو های ون یا مینی ون به علت فرم و شکل خاص خود، طراحی مجذوب نمایندهی ندارند؛ اما این خودرو استثناست!

نمایشگر های بسیار بزرگ و متصل در کنار کنسول وسط آبشار مانند و بعلاوه تلفیق متریال های مختلف چوب و چرم، از مجذوب نمایندهیت های این کابین هستند.

این یک مینی ون با در های کشویی و فضای داخلی غول پیکر است که در طرحی سه ردیفه با شش یا هفت صندلی ارائه می گردد. بعلاوه یک حالت دو ردیفه با چهار صندلی هم وجود دارد. در این حالت، نمایشگر بزرگ 48 اینچی در جلوی صندلی های عقب حضور دارد.

در این تیپ امکاناتی مثل یخچال، فضا های ذخیره سازی، و یک شیشه خصوصی با نور دو سطح وجود دارد. بعلاوه یک میز جمع شونده با روکش چرمی وجود دارد که در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید، در داخل فضا های تعبیه شده جمع می گردد. نورپردازی 64 رنگ در کابین این خودرو قابل سفارش است.

یکی از ویژگی های مجذوب نماینده این خودرو، سنسور مادون قرمز است که در قسمت مرکزی بالای پارتیشن نصب شده است. این دستگاه قادر است دمای صورت، سینه، ران ها و پایین ساق سرنشینان صندلی عقب را تشخیص دهد. بعلاوه مقدار سرد یا گرم بودن پنجره ها، تزئینات و قسمت های سقف را میزان گیری می نماید؛ زیرا این منطقه ها تحت تأثیر دمای محیط قرار دارند. پس از انجام محاسبات، تهویه هوا به طور اتوماتیک برای حداکثر راحتی تنظیم می گردد.

خریداران می توانند LM 2024 را با پیشرانه 2.4 لیتری هیبریدی توربوشارژ و 2.5 لیتری هیبریدی خریداری نمایند. جزئیات دیگری از این پیشرانه ها در دست نیست.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1406

به "لکسوس که ون بسازد، نتیجه تماشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لکسوس که ون بسازد، نتیجه تماشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید