مربی فولاد: مسئله ای برای رفتن به سمت تارتار نداریم

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/خوزستان مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به این موضوع که باتوجه به این که بعضی نیمکت ها قبل از بازی به سمت تارتار نمی فرایند و آیا فولاد هم فردا این گونه رفتار می نماید؟ گفت: حرف و حدیث در فوتبال ایران خیلی زیاد است ولی ما سعی می کنیم به نیمکت و مربیان تمام تیم ها احترام بگذاریم و مسئله ای از این بابت نداریم.

مربی فولاد: مسئله ای برای رفتن به سمت تارتار نداریم

حمید رجبی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان، اظهارکرد: این ملاقات نیز مثل سایر بازی ها سخت و سنگین است. تیم ها در لیگ بیستم به هم نزدیک هستند. فولاد هم فرایند خوبی داشته و پیشرفت خوبی داشته است و به نظر من فرایند این پیشرفت در نیمه دوم خیلی بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، وی افزود: ما می دانیم این بازی خیلی سخت است. تیم پیکان در جدول صندلی خوبی دارد و بازی این تیم خاص است و بیشتر بازی مستقیم انجام می دهد. اوت دستی و ضربات ایستگاهی تمام برنامه این تیم است. ما برای پیکان برنامه داریم و امیدوارم فردا تاکتیک های آقای نکونام را اجرا کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره واکنش هایی که نیمکت تیم پیکان در بعضی ملاقاتها نسبت به نیمکت حریفان خود داشته است نیز گفت: سال جاری تنش هایی روی نیمکت ها است ولی فوتبال قانون خاص خود را دارد و داور چهارم و ناظر داریم که می توانند این حواشی را کنترل نمایند. این ها حربه نخ نمایی است که مربیان در خصوص نیمکت تمام تیم ها صحبت می نمایند و به خاطر این که تماشاگران نیستند، این حرف ها بیشتر نمایان می شوند، در صورتی که این چیزها از قبل تر در فوتبال ایران بوده و مورد جدیدی نیست.

وی درباره شرایط ایوب والی هم مطرح کرد: والی کاپیتان تیم است و واقعا بازیکن بزرگی است. ضمن این که از نظر فنی قابلیت های خیلی زیادی دارد. والی مصدومیت بسیار سنگینی را پشت سر گذاشت و پس از 10، 11 ماه به میادین برگشت اما فرایند بهبودی به صورتی است که باید کم کم به شرایط آرمانی برسد و امیدواریم بتوانیم در بازی های پیش رو هم از کاپیتان والی استفاده کنیم.

رجبی در پاسخ به این سوال که بعضی مربیان پیش از بازی به سمت تارتار نمی فرایند و به او دست نمی دهند، آیا در بازی فردا نیز فولادی ها همین گونه رفتار می نمایند؟ گفت: حرف و حدیث در فوتبال ایران خیلی زیاد است و همواره این صحبت ها مطرح می گردد ولی ما سعی می کنیم به نیمکت و مربیان تمام تیم ها احترام بگذاریم و مسئله ای از این بابت نداریم و احترام می گذاریم.

وی در انتها نیز مطرح کرد: لیگ سال جاری بسیار نزدیک است و تیم ها فاصله امتیازی با هم ندارند و هیچ تیمی از پیش برنده نیست. فکر می کنم پیکان نیز حریف قابل احترام و سختی است و امیدواریم این تیم را شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 660

به "مربی فولاد: مسئله ای برای رفتن به سمت تارتار نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی فولاد: مسئله ای برای رفتن به سمت تارتار نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید