مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی

به گزارش مجله حیات، شرکت سبدگردان آسمان به عنوان یکی از قدیمی ترین و پیروز ترین سبدگردان های کشور در بدو راه اندازی این صنعت در سال 1390 توانست مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کند.

مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی

درست است که طبق دیدگاه بعضی تحلیلگران مالی، مالی و حتی سیاسی کشور، بورس همچنان گزینه اول سرمایه گذاری قلمداد می گردد، اما ناگفته نماند که این روزها اشتباهات رایجی در بازار سهام مشاهده می گردد که می تواند به راحتی سرمایه یک شخص را وارد محدوده خطر و زیان کند، سعی کنید از این اقدامات بپرهیزید:

شرکت های سبدگردان با تیم حرفه ای و خبره در حوزه مالی، بستر را فراهم نموده اند تا مبتدیان بازار با پرداخت کارمزد اندک مطلوب ترین نتیجه را از سرمایه شان بگیرند. تنوع تخصص در حوزه بازار سهام، طلا، مسکن، ارز و اوراق بهادار، توانسته است از این مجموعه ها مشاوران سرمایه گذاری حرفه ای بسازد که احتیاج مبرم هر فردی است.

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام شرکت سبدگردان آسمان، دانش مالی، تخصص، تجربه و وقت کافی، لازمه های اصلی بازار سهام است و هر سیگنالی که به سرمایه گذاران داده می گردد، بی شک ریسک سرمایه گذاران را افزایش می دهد. بورس بازار ذاتا نوسانی و به تبع ریسکی است، ازاین رو، ورود بدون دانش و تخصص و فقط بر مبنای سیگنال زدگی، بی شک ریسک را بالاتر می برد و خسارت های جبران ناپذیری را به سرمایه گذاران ناآگاه وارد می نماید.

منبع مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی

انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1082

به "مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین سیگنال خرید، صندوق های سرمایه گذاری بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید