پذیرش بیش از 13 هزار نسخه دارویی در فروردین ماه 1400 در داروخانه مرکزی هلال احمر

به گزارش مجله حیات، خدمات دارویی با حداکثر توان از سوی داروخانه مرکزی هلال احمر ارائه می گردد به طوری که بیش از 13 هزار نسخه دارویی در فروردین ماه 1400 در داروخانه مرکزی هلال احمر پذیرش شد.

پذیرش بیش از 13 هزار نسخه دارویی در فروردین ماه 1400 در داروخانه مرکزی هلال احمر

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ ارائه خدمات شایسته داروئی به بیماران و مراجعین از اولویت های این سازمان بوده و داروخانه مرکزی هلال احمر به دلیل تأمین و توزیع دارو های خاص و حیاتی از اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارویی کشور برخوردار است و بیشترین سهمیه دارو به داروخانه های هلال احمر اختصاص دارد.

در این راستا نیرو های شاغل در داروخانه مرکزی هلال احمر به صورت تمام وقت و در ایام تعطیل نوروز 1400 نیز بدون تعطیلی به خدمت رسانی، تأمین و توزیع دارو های مورد احتیاج آنان پرداختند و بیش از 13 هزار مراجعه کننده از خدمات دارویی بهره مند شدند.

داروخانه مرکزی هلال احمر به منظور دسترسی هرچه بهتر بیماران به دارو های مورد احتیاج و خاص، تمهیدات لازم را انجام داده و ضمن رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی با بالاترین استاندارد که با اقداماتی همچون ضدعفونی ساعتی فضای داروخانه، نصب دستگاه ضدعفونی کننده در ورودی داروخانه ها، نصب استیکر بر روی جایگاه ها و مقابل باجه ها، نصب پوستر های هشدار دهنده و همچنین استفاده از ماسک N95 و انجام تست PCR برای کلیه پرسنل اجرا شده است، به ارائه خدمات دارویی پرداخته اند.

شایان ذکر است تأمین دارو های بیماران خاص با تعامل مناسب با سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت کماکان ادامه دارد و همکاری و هماهنگی های لازم با سازمان غذا و دارو در این زمینه صورت پذیرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 782

به "پذیرش بیش از 13 هزار نسخه دارویی در فروردین ماه 1400 در داروخانه مرکزی هلال احمر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش بیش از 13 هزار نسخه دارویی در فروردین ماه 1400 در داروخانه مرکزی هلال احمر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید