کلنگ احداث 20 هزار واحد مسکونی در یزد به زمین زده می شود

به گزارش مجله حیات، وزیر راه و شهرسازی از اجرای طرح های حوزه مسکن در یزد خبر داد و گفت: امروز در دوازدهمین سفر استانی هیئت دولت، کلنگ احداث 20 هزار واحد مسکونی در یزد به زمین می خورد.

کلنگ احداث 20 هزار واحد مسکونی در یزد به زمین زده می شود

به گزارش خبرنگاران، رستم قاسمی، صبح جمعه در حاشیه سفر خود به شهرستان تفت در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح نهضت ملی مسکن در کشور گفت: این طرح سبب ایجاد رونق در صنایع همچنین برطرف مسائل اشتغال خواهد شد.

وی که به عنوان نماینده دولت به شهرستان تفت سفر کرده است، مطرح کرد: امروز همزمان با دوازدهمین سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد مراسم کلنگ زنی 20 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یزد انجام خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: در راستای برنامه دولت سیزدهم برای ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در کشور، سهمیه استان یزد 57 هزار واحد مسکونی است که در صورت تقاضای بیشتر، این سهمیه افزایش خواهد یافت.

وی اعلام نمود: برنامه دولت برای ساخت 4 میلیون واحد مسکونی از نظر عده ای، غیرقابل اجراست اما با برنامه ریزی هایی که اجرا شده به طور قطع این برنامه در زمان مقرر اجرا خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن باعث ایجاد رونق هزاران واحد صنعتی و اشتغال زایی خواهد شد، شرح داد: اجرای این طرح به طور قطع کمک قابل توجه در زمینه اشتغال جوانان یزدی خواهد شد و مشکل بیکاری این استان را تا حدودی برطرف خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1133

به "کلنگ احداث 20 هزار واحد مسکونی در یزد به زمین زده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلنگ احداث 20 هزار واحد مسکونی در یزد به زمین زده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید