1331 هکتار از اراضی خراسان رضوی برطرف تداخل شد

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در مهر ماه امسال 1331 هکتار از اراضی خراسان رضوی برطرف تداخل شد و در دستور کار اجرای پروژه کاداستر اراضی کشاورزی و نهایتا صدور سند مالکیت به نام مالکان نهاده شد.

1331 هکتار از اراضی خراسان رضوی برطرف تداخل شد

محمد رضا قوسیان مقدم در جلسه کمسیون رفع تداخلات امور اراضی خراسان رضوی اظهار کرد: در مهر ماه امسال تعداد هشت پرونده با مساحت 10 هزار و 516 هکتار در کمیسیون رفع تداخلات امور اراضی خراسان رضوی آنالیز شد.

وی اضافه نمود: این پرونده ها مربوط به شهرستان های جوین، جغتای، زاوه، فیروزه و خوشاب است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه رفع تداخلات اراضی ملی، دولتی و مستثنیات کشاورزان یکی از بزرگترین اقدامات دولت است که از پنج سال گذشته با جدیت در حال پیگیری است، اعلام کرد: هدف اصلی از طرح رفع تداخلات رفع سازی موانع فراوری در بخش کشاورزی و سنددار کردن اراضی و در عین حال حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی است.

قوسیان مقدم به اختلافات ملکی بین کشاورزان و دولت در زمینه تداخلات اراضی ناشی از قوانین ضعیف و موازی کاری ها در سال های گذشته نیز اشاره نمود و اضافه نمود: با تصویب ماده 54 قانون رفع موانع فراوری و تدوین و ابلاغ آئین نامه و دستورالعمل های لازم نیازی به مراجعه افراد و کشاورزان به دستگاه قضائی نیست.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان رضوی وی ادامه داد: فعالیت اجرایی کمیسیون رفع تداخلات اراضی ناشی از اجرای مقررات موازی در اجرای ماده 54 قانون رفع موانع فراوری و بعلاوه مواد مصوب قانون برنامه ششم توسعه از سال 94 در وزارت جهاد کشاورزی شروع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 1049

به "1331 هکتار از اراضی خراسان رضوی برطرف تداخل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1331 هکتار از اراضی خراسان رضوی برطرف تداخل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید