700 خانوار دلفانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند

به گزارش مجله حیات، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان از رشد 13 درصدی گازرسانی در یکسال اخیر در شهرستان دلفان اطلاع داد.

700 خانوار دلفانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند

کرم گودرزی در آئین بهره برداری گازرسانی به 18 روستا و 7 واحد تولیدی صنعتی شهرستان دلفان گفت : طرح گازرسانی به این پروژه ها با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال و در مدت زمان شش ماه به اتمام رسید و 700 خانوار هم از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان اعلام کرد: در راستای عدالت محوری و توازن در ضریب نفوذ گازرسانی در استان سال گذشته تحول خاصی در گازرسانی به شهرستان دلفان صورت پذیرفت و با توجه به اینکه این شهرستان ضریب نفوذ برخورداری از گازرسانی در آن نسبت به سایر نقاط استان کمتر بود، توانستیم با تعریف پروژه های گازرسانی در محورهای مختلف میزان قابل توجهی از آن را جبران کنیم.

گودرزی اضافه نمود : رشد 13 درصدی گازرسانی در یکسال اخیر در شهرستان دلفان در راستای ایجاد زیر ساخت و برطرف محرومیت زدایی از منطقه بوده که یکی از نقاط سردسیر کشور است که در این راستا از کوشش پرسنل خدوم شرکت گاز استان، پیمانکاران اجرایی و تمامی کسانی که ما را کمک کردند تقدیر و تشکر می کنم.

وی اعلام کرد: شهرستان دلفان هم اکنون دارای 298 روستای گازدار است ودر حال حاضر گازرسانی به 32 روستای دیگر آن در حال اجرا بوده که تا آخر سال به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: hayatmag.ir شناسه مطلب: 970

به "700 خانوار دلفانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "700 خانوار دلفانی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید